Specials
9 december 2021
 

Meilandjes doen zeer slimme commerciele zet.

De Meilandjes zitten door de boycot niet bij de pakken neer en doen een zeer slimme commerciele zet...

Als gevolg van een aantal uitspraken die Erica Meiland over de Islam heeft gedaan in haar biografie, stopte het ene merk na het andere met de samenwerking.

Met name dochter Maxime werd hard getroffen. Het scheelt zomaar bijna een ton euro per maand aan inkomsten. Het eerste bedrijf wat bekend maakte te stoppen met de samenwerking was kaartenbedrijf Hallmark.

Zij verkochten kaarten met uitspraken van Martien zoals 'wijn, wijn, wijn'. of 'Mei niet bellen' etc. Maar de familie is alles behalve uit het veld geslagen en ziet juist nieuwe kansen om geld te verdienen.

Zo maakte Erica bekend dat zij zelf de kaarten met de uitspraken van Martien op de markt willen gaan zetten. Dat is natuurlijk een zeer slimme commerciele zet!

Dit is veel lucratiever dan zo'n samenwerking. Net zoals de familie veel geld verdient door hun boeken zelf uit te brengen. Zo wordt er op een slimme manier van een nood een deugd gemaakt!

Meest gelezen